sobota, 10 sierpnia 2013

Pomysł na nową kolekcję.

     Swoją przygodę z koralikami zaczęłam trzy lata temu. Od tego czasu sporo się nauczyłam, wielokrotnie zmieniałam koncepcję i styl.
     Dziś chcę pokazać moje ostatnie wyroby. Ta kolekcja jest lekka w formie, ponieważ podstawą jest linka stalowa. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.


Zielone skarabeusze:

     Ten pomysł przyszedł mi do głowy późnym wieczorem i szybko biegłam do biurka, by nie zgubić koncepcji.


     
     Komplet składa się z naszyjnika i kolczyków. Wszystko bardzo lekkie i trochę ascetyczne, ale przez to eleganckie. Ozdobą naszyjnika są dwa zielonkawe, szklane paciorki nawleczone na stalową linkę. Wyglądem przypomina mi spotkanie dwóch żuków, stąd nazwa :) Całkowita długość naszyjnika wynosi ok 25 cm.



A tak wyglądaja kolczyki:




     Lekkie i delikatne, zakończone otwartym biglem. Bigle nie są srebrne, ale oczywiście mogę je wymienić na takie lub antyalergiczne. Można też zmienić opcję bigla z otwartego na zamkniety. Długość kolczyka wynosi ok 4 cm.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz