poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Udekoruj ucho.

     Dziś chciałam pokazać kilka starszych projektów. Tym razem same kolczyki, ale za to szeroki wachlarz kolorów i form.


Pawie oko w stylu eko

     Lekkie, ale wyraziste kolczyki z masy perłowej. Wewnętrzne krążki są grubsze od zewnetrznych (ok. 2-3mm), w jasno - pomarańczowym kolorze. Otaczają je cienkie, półprzezroczyste, butelkowo - zielone kręgi. 





     Użyłam bigli otwartych miedzianych.






Deszcz turkusów

     To kolejny projekt z wykorzystaniem linki stalowej. Jak widać, linki stalowe dają wiele możliwości. Tu akurat nawlekłam na nią drobne kamyczki z zielonego turkusu i uwięziłam je za pomocą niewielkich stoperów.
     Dodałam miedziane bigle i kuleczki, które dobrze komponują sie z zielenią.





Tortoletka z kawą

     Tak mi się jakoś skojarzyło. Tym razem nie na lince, ale na stalowym drucie zawiesiłam kostki ze szkła weneckiego w kolorze owocowej galaretki (wielkość 1cm), oraz czarne paciorki o nieregularnym kształcie.




     Znów wykorzystałam bigle otwarte i kuleczki, tym razem ciemno - stalowe. Całość ma długość ok. 4 cm.





Sześciany z zygzakiem


     Tu znów na drucie, tym razem wygiętym w zygzak, w kolorze ciemno - stalowym. Na nim zawiesiłam kostki ze szkła weneckiego, w kolorze biało - agrestowym (wielkość 1 cm) i nieco mniejsze szklane, o przydymionej, ciemniejszej barwie.
     Otwarte bigle i kuleczki również z ciemnej stali.





     Teraz zmiana klimatu. Chcę pokazać kolczyki z jeszcze wcześniejszego okresu, gdy eksperymentowałam z różnymi technikami i te dwa projekty można zakwalifikować jako wirewrapping.


 
 Miedziane latarenki

     Te kolczyki również dobrze wpisują się w klimat steampunkowy, a to za sprawą lekko matowego, miedzianego drutu, oplatającego wrzecionowaty paciorek ze szkła weneckiego w kolorze zielono - złotym.
     Bigle i kuleczki również z miedzi.





Krople uwięzione

     Oj nie było lekko, napracowałam się przy "drutowaniu" tej szklanej kropli, ale było warto. Szklany paciorek w żółtym, słonecznym kolorze jest spękany (cracle), co sprawia, że pięknie odbija się  w nim padające swiatło. Owinięty jest drutem stalowym w kolorze srebrnym.
     Pozostała część kolczyka jest omotana cienkim drucikiem również w kolorze srebrnym.




     
     Całość zakończona otwartym biglem ze stali bezniklowej. Kolczyk jest dość długi, ma prawie 5 cm.





3 komentarze:

  1. Wspaniała Twa biżuteria!
    Cieszę się ,że mogłyśmy się spotkać!
    Moc pozdrowień!
    Zapraszam do mnie:)
    Mój Magiczny Decoupage(fb,blog)
    Uściski dla Mai,moc pozdrowień dla Małżonka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd poznałam sklep https://pl.silvexcraft.eu/ to praktycznie nie mogę się doczekać momentu jak zacznę robić swoją własną biżuterię. Tym bardziej, że mam jeszcze całą głowę pomysłów to i tak właśnie kolczyki są moim ulubionym elementem biżuterii.

    OdpowiedzUsuń